Anropar Motivationsgudarna

Feberfrossa + tentaplugg = omotiverad Hanna.

Började dagen med den skriftliga delen. Denna ackompanjerades av en skärande huvudvärk, som har jobbat på rätt bra med att slå till då och då under resten av dagen. Efter en liten stund på biblioteket, då huvudvärken tillfälligt dragit sig undan för att lämna plats för sömntåget, tog jag och mina tunga ögonlock cykeln hem till sängen. Så värt att sova i två timmar, otroligt ovärt att gå upp och frysa arslet av sig. Så nu sitter jag här i mjukisbyxor, tjocka stickade tröjan, tofflor och morgonrocken, och försöker hitta någon slags inre motivation till att fortsätta plugga.

Eller så hoppas vi att den halva flaskan pepsi som jag precis drack kickar in snart..

Åh, skulle så gärna bosätta mig på det nedersta steget i Maslows behovstrappa! Mat och sömn är allt jag begär, vem tusan bryr sig om självförverkligande?


Hanna ♥ morgonrocken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0