Men heej!

Ojrå, här fanns visst en blogg där det är meningen att jag ska skriva intressanta saker. Uhu, vad tomt det måste ha varit utan alla mina visdomsord...

Men allvarligt talat - nu är studierna igång på riktigt! Ja, inte mer än första kursen förstås, som vi läser med resten av HU, men ändå. Mycket nytt att vänja sig vid är det. Men jees vilka roliga första veckor det har varit! Har redan hunnit skaffa mig en del studenthistorier - dock inga som jag tänker dela med mig av här.

Eller jo, kan avslöja att jag på en förfest hos mig blev lite väl party och glömde byta skor innan vi åkte därifrån - så jag gick ut i foppatofflor. Det var en speciell kväll det, men bara att bjuda på't!



Åh, har träffat så många fina nya människor under de här veckorna. Känner att det kommer bli fyra bra år här i Linköping ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0