Men vad ÄR en jon?

Ungefär nu börjar jag önska att jag var lite mer aktiv på naturkunskapen under gymnasiet. Eller att jag gick natur. Det är så underbart med en föreläsning då man sitter som ett frågetecken för att man inte är helt hundra på de enklaste och uppenbarligen självklara begreppen.

Men äsch, ska kickstarta igång min hjärna och trycka in den här grundkunskapen, det ska ju bara gå! Har två veckors intensivkurs i neuro att se fram emot. Och som en liten morot då jag, trots att det här är himlans intressant, känner för att slänga ut böcker och dator genom fönstret så är det gott om roliga evenemang inplanerade. Joorå, det blir nog bra veckor det här ändå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0