Galet trött..

..men går man och lägger sig då? Nej. Istället sitter man och fb-tjötar med en fin vän som är alldeles för många mil bort för att vara krambar. Hörde jag en tur till Dalarna?

Fast ikväll kanske jag ska nöja mig med en tur till sängen. Men det är helt galet hur mycket jag redan saknar Linköping och mina Oralspexare! En och en halv månad till utan dem, uhuu, jag vill inte! Så, antingen så är det jag som tar och utnyttjar mina lediga dagar till att flänga land och rike runt, eller så kommer alla som känner sig manade hit och kramas lite bara för att det är mysigt och för att ni saknar mig med. Deal på det senare?

(När man har jobbat tio timmar på en dag, sju timmar dagen innan och firat midsommar till sent dagen innan det, då ska man nog sova när klockan passerat tolv. Kan vara bra, har jag hört.)

MEN. Kajsa och jag (jag mest med glada tillrop och några finurliga idéer visserligen, i och med att jag inte har någon direktkontroll över själva hemsidan) har uppdaterat oralspex.se !! Känner att det är något som man bara MÅSTE se!


HannaM



Säg hej till kassören, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0