Torr y vieja i Torrevieja

När det mest ansträngande man gjort under en veckas tid är att gå till stranden (visserligen i 30 grader, det ÄR faktiskt fruktansvärt ansträngande..) så kan man ha lite svårt att ta sig samman och börja göra nyttiga saker. Idag bär färden faktiskt hemhem över sommaren, så idag SKA jag se till att inte glömma något i packningen och gärna organisera rummet lite så att det inte är totalkaos i augusti när jag kommer hem. Kan ju vara gött med lite ordning liksom. Om jag bara låter bli att kolla ut genom fönstret kan det kanske bli av att jag fixar't. Det svenska vädret är ju för en gångs skull samarbetsvilligt och levererar sol så att min påbörjade solbränna (ja, den finns även om den inte riktigt syns), kan få växa.

Nåja, vi får se. Om jag lyckas ta mig samman kanske man kan få sola en stund idag också.. tror att det är behagligare att sola här än i Torrevieja. Jees, varmt vare! Men gött, en fin vecka med fina töser med massor av sol, sangria, fotboll (attans), terrashäng med världens havsutsikt. Att sitta på en sån terass i härlig kvällsvärme med ett glas vin och två fina vänner är lycka ♥


Jorå, man kan ha det sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0