Hemhemma snart..

Men hej tjejen som inte är lite schleten eller. Kul kväll igår, blev dock sista Stad i ljus på ett tag nu, lite sorgligt allt. Vette tusan om jag vill lämna Linköping över sommaren! Åh andra sidan är mina fina vänner inte här då heller, får roadtrippa över hela Sverige och våldgästa dem när jag har några dagar ledigt. Bra plan tror jag allt.

Det här med beach 2012 är förresten rättså kört. Sitter för tillfället och tjockar mig med en påse ostbågar, en icapåse full med popcorn och en chokladkaka. Tur att man inte ska springa runt och blotta sig i bikini inom en alltför snar framtid. Eller..? Hörde jag sista-minuten? Börjar baskemig bli lite sugen tror jag, kanske..


Nåja, allt med att komma hem är inte dåligt. Sitta med fina vänner på uteservering i götet är bra, har jag hört ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0