Bruuu..änd.

Men tur att den här bloggen inte blir överfylld med inlägg. Orka med flera uppdateringar per dag, herregud, så intressant är knappast jag! Fast ja, en gång i månaden börjar väl närma sig någon slags nerläggning istället.. vi får allt se med det.

Maj har snart passerat och äntligen är det SOMMAR. Eller något som liknar sommar väldigt mycket. Har rotat fram solkrämen igen, brände mig sönder och samman på valborg så här tar vi inga fler chanser. 30 eller mer, så får det allt bli.

Typ bara två veckor kvar på terminen, fast mitt huvud har nog råkat ta sommarlov allaredan. Tänk att det alltid ska bli så, attans. Aja, lite produktiv är jag den här veckan också, så får vi se sen. Önskar dock att jag fick stanna och leva studentliv (utan plugg) under sommaren också. Kommer vara så pepp i augusti att, tja.. finner inga ord för hur pepp jag kommer vara. Och då snackar vi inte lite pepp eller!

Om ni råkar läsa det här får ni gärna hjälpa mig att hålla tummarna för att i år blir året då jag blir brun. Något år bara MÅSTE det ske!



Så här fina var vi för övrigt på skiftet. Lyckliga_tjejer91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0